منتديات الدرجلى


    مـــاذا لـــو

    شاطر
    avatar
    ملكة الرومانسيه سوهندا
    درجلى مبدع
    درجلى مبدع

    عدد الرسائل : 1622
    العمر : 27
    المزاج : رومانسيه حزينه
    تاريخ التسجيل : 27/01/2009

    مـــاذا لـــو

    مُساهمة من طرف ملكة الرومانسيه سوهندا في الأحد يوليو 26, 2009 6:38 am

    بسم الله الرحمن الرحيم

    وانت قاعد مع حبيبتك فى مكان جميل رومانسى بترسم فى خيالك

    معاها اجمل مستقبل وهايم فى بحر الحب

    ماذا تفعل لــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــو

    واحد

    انها تتمنى ان تكون شريك حياتها

    اثنان

    انها من بين الشباب لم تجد من هو افضل منك

    تلاته

    ان قلبها ملىء بالحب لك

    وتاتى المفاجاه فى الاتــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــى

    رابعا

    انها كانت تربطها علاقه باحد جيرانها وكانت تحبه

    واكتشفت انه يخدعها ويتهرب منها

    وانها لاتريد ان تنجرح مره اخرى

    وتطلب منك تن تقدم دليلا على حبك

    وباغتها بسؤال

    ماهى حدود هذه العلاقه

    وتاتى الصدمــــــــــــــــــــــــــــــه

    لاحدود لها وكل ماتتخيله حدث

    بس ده حصل وانا فى سن صغيره جدا سن مراهقه

    وهو الان متزوج ويعيش بنفس شارعنا

    هل ستحترم صدقها؟

    حتى لو كان بداخلك يقين انها خشت ان تعرف عنها هذا من جيرانها

    هل ستكمل معها مشوار الحب؟

    مع ملاحظه انها استفادت من درسها الاول ولم تقدم لك اى تنازل

    وهذا مااعجبك بها

    تحياتى
    نــ ملكة الرومانسيه ــــاهد


    _________________
    انا ملكة عاشقة تألمت حتى فاض المها
    بركانأ نازفآ لا يتوقف من كثرة الأم والحب
    avatar
    امانى
    درجلى نشيط
    درجلى نشيط

    عدد الرسائل : 498
    تاريخ التسجيل : 20/05/2009

    رد: مـــاذا لـــو

    مُساهمة من طرف امانى في الأحد يوليو 26, 2009 12:01 pm

    تسلم ايدك يا ناهد
    جذاكى الله خيرا
    قلبها ملىء با الحب لك
    avatar
    السفاح
    درجلى مبدع
    درجلى مبدع

    عدد الرسائل : 1219
    العمر : 27
    الموقع : bebsi
    العمل/الترفيه : تأجر اسمنت وحديد
    المزاج : راضي بنصيبي
    تاريخ التسجيل : 17/06/2009

    رد: مـــاذا لـــو

    مُساهمة من طرف السفاح في الأحد يوليو 26, 2009 2:52 pm

    واحد

    انها تتمنى ان تكون شريك حياتها

    مش هلاكي احسن منها
    -------------
    اثنان

    انها من بين الشباب لم تجد من هو افضل منك
    في اللحظه دي هكون مستعد اخدها في احضاني واحميها من اى شي

    -----------
    تلاته

    ان قلبها ملىء بالحب لك

    اكيد هيكون قلبي بيحبها في مثل بيقولك خد ال بتحبك ومتخدش ال بتحبها

    -------------------------


    وتاتى المفاجاه فى الاتــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــى

    رابعا

    انها كانت تربطها علاقه باحد جيرانها وكانت تحبه

    واكتشفت انه يخدعها ويتهرب منها

    وانها لاتريد ان تنجرح مره اخرى

    وتطلب منك تن تقدم دليلا على حبك
    الحب عمرة ما مستاهل دليل الحب بينكشف مع مرور الوقت
    ---------------
    وباغتها بسؤال

    ماهى حدود هذه العلاقه
    حدود العلاقه هتكون حب وتقدير وعمرة الابنادم ال بيحب عمره ما يكره
    -------------------
    وتاتى الصدمــــــــــــــــــــــــــــــه

    لاحدود لها وكل ماتتخيله حدث

    بس ده حصل وانا فى سن صغيره جدا سن مراهقه

    وهو الان متزوج ويعيش بنفس شارعنا

    هل ستحترم صدقها؟

    حتى لو كان بداخلك يقين انها خشت ان تعرف عنها هذا من جيرانها

    هل ستكمل معها مشوار الحب؟

    مع ملاحظه انها استفادت من درسها الاول ولم تقدم لك اى تنازل
    اكيد هصدق ويكفي انها مخبتش عني اى شي وقالت على هذه العلاقه



    وفي النهايه الحب الصادق قادر على كل شي ويعمل المعجزات
    avatar
    ملكة الرومانسيه سوهندا
    درجلى مبدع
    درجلى مبدع

    عدد الرسائل : 1622
    العمر : 27
    المزاج : رومانسيه حزينه
    تاريخ التسجيل : 27/01/2009

    رد: مـــاذا لـــو

    مُساهمة من طرف ملكة الرومانسيه سوهندا في الإثنين يوليو 27, 2009 1:32 am

    ميرسي جدآ يامدام امانى لردك الجميل
    فعلا ياسفاح اجاباتك كلها منطقيه
    ومعقولة وربنا يحميك ان شاء الله وتلاقى اللى تصونها
    بس انت بقي خلفت المثل
    المثل بيقول خدى اللى يحبك ماتاخديش اللى بتحبيه
    شكرا ليك


    _________________
    انا ملكة عاشقة تألمت حتى فاض المها
    بركانأ نازفآ لا يتوقف من كثرة الأم والحب
    avatar
    ????
    زائر

    رد: مـــاذا لـــو

    مُساهمة من طرف ???? في الثلاثاء يوليو 28, 2009 1:24 am

    انا مع السفاح بالظبط

    وسلامى ليكى ناهد

    موضوعك يجنن
    avatar
    ملكة الرومانسيه سوهندا
    درجلى مبدع
    درجلى مبدع

    عدد الرسائل : 1622
    العمر : 27
    المزاج : رومانسيه حزينه
    تاريخ التسجيل : 27/01/2009

    رد: مـــاذا لـــو

    مُساهمة من طرف ملكة الرومانسيه سوهندا في الثلاثاء يوليو 28, 2009 2:57 am

    ميرسي لمرورك يابحر الرومانسيه
    بس اتمنى ان الكل ياخد بالكلام ويحس بمعناه كويس


    _________________
    انا ملكة عاشقة تألمت حتى فاض المها
    بركانأ نازفآ لا يتوقف من كثرة الأم والحب
    avatar
    ????
    زائر

    رد: مـــاذا لـــو

    مُساهمة من طرف ???? في الثلاثاء يوليو 28, 2009 11:51 am

    اكيد فعلا يا ناهد

    واللى ميعملش كدة

    يبقى


    انسان بدون مشاعر او احساس

    وشكرى ليكى تانى ولباقى الاعضاء

      الوقت/التاريخ الآن هو الإثنين سبتمبر 25, 2017 6:08 pm